مدیرعامل آتش‌نشانی شهرداری رفسنجان در پیامی ۷ مهرماه روز آتش نشانی ‌و ایمنی را تبریک گفت.

  • ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس علی رمضانی‌نژاد به مناسبت ۷ مهرماه روز آتش نشانی ‌و ایمنی پیامی صادر کرد که متن پیام به این شرح است:

آتش‌نشانان شیردلانی هستند که در هنگام بروز حوادث جان بر کف و بی‌مهابا تن به آتش می‌زنند و شجاعت و از خود‌گذشتگی را معنا می‌بخشند. آتش‌نشانان و امدادگران علاوه بر حضور در صف اول خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان در شهرها و روستا ها، در هنگام وقوع حوادث و سوانح غیرمترقبه نیز در خط مقدم امداد و نجات قرار دارند و از هیچ تلاش و کوششی در جهت دستیابی به این مهم فروگذار نیستند.

آتش نشانان، ایثارگران و دلاوران عرصه های خطر هستند که جان خود را به مخاطره می اندازند تا جان و جهان انسان ها را نجات دهند؛ آری آتش نشانان فرشته‌های نجاتی هستند که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می‌کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی مردم، خاموش کنند.

تاریخ، گواه این فداکاری عظیم و خطیر است، همچنانکه در روز ۷ مهر ۱۳۵۹ وقتی بمب‌افکن‌های دشمن بعثی پالایشگاه آبادان را به دریایی از آتش تبدیل کردند، آتش نشانان دلاورانه به دل آتش زدند و حین عملیات اطفای حریق، هواپیماهای دشمن با بمباران مجدد عرصه پالایشگاه را به خاک و خون کشیدند و فرشتگان خونین بال آتش نشانی به عرش ملکوتی رهسپار شدند، در ادامه نیز در حوادث مختلف از جمله پلاسکو آتش‌نشانان دل به آتش زدند تا هیچ آتشی به جان ملت ایران اسلامی نیفتد.

به‌مناسبت فرا رسیدن هفتم مهرماه، روز شکوهمند “آتش نشانی و ایمنی” فرصت را مغتنم شمرده و از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی آتش نشانان گرامی شهرداری رفسنجان که جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند قدردانی می‌نمایم. امیدوارم که همه این عزیزان در پرتو عنایت حق تعالی همواره سالم، پیروز و سربلند باشند.

علی رمضانی نژاد | مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری رفسنجان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید