رئیس شورای شهر و شهردار رفسنجان از حضور حماسی و باشکوه مردم ولایتمدار رفسنجان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کردند.

  • ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، متن پیام سیدحسین رحیمی و مهندس مجید کهنوجی به شرح زیر است:

مردم مؤمن، ولایتمدار، همیشه درصحنه و انقلابی رفسنجان بار دیگر همگام با ملت غیور ایران اسلامی، برای تجدید بیعت با آرمان های والای اسلامی بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و لبیک به رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی)، حماسه ای عظیم آفریدید.

حضور شورانگیز و حماسی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشانگر وفاداری و بصیرت و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) و شهیدان تجدید بیعت با ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری است و این حضور بی بدیل بار دیگر استحکام انقلاب اسلامی و عزم و اراده ملت سلحشور ایران را برای تمامی مستکبران، فتنه گران و زورمداران جهان نمایان ساخت.

اینجانبان از حضور آگاهانه و حماسی مردم فهیم و بصیر رفسنجان از هر قشر و با هر سلیقه‌ای که باعث خلق حماسه ماندگاری دیگر در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی شدند، تقدیر و تشکر نموده، از خداوند متعال توفیق همه ملت شریف و بزرگوار ایران را در پاسداری از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواستاریم.

سیدحسین رحیمی رئیس شورای شهر رفسنجان
مجید کهنوجی شهردار رفسنجان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید