در سه ماه پایان سال ۱۴۰۱ قریب به ۷۰۰ نفر از شهروندان با مهندس کهنوجی شهردار پیرامون موضوعات، دغدغه ها و مشکلات مختلف دیدار کردند.

  • ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، ساره رضایی گفت: دیدار مردمی مهندس کهنوجی شهردار با شهروندان روزهای فرد از ساعت ۶ تا ۷ صبح انجام می گیرد و در این دیدارچهره به چهره، شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود با شهردار می پردازند.

رئیس اداره بازرسی شهرداری رفسنجان افزود: در سه ماه پایان سال ۱۴۰۱ قریب به ۷۰۰ نفر از شهروندان با مهندس کهنوجی شهردار با زمان تقریبی ۴۸ ساعت پیرامون موضوعات، دغدغه ها و مشکلات مختلف دیدار کردند.

وی بیان کرد: در ملاقات مردمی، بررسی مشکلات شهروندان در زمینه های شهرسازی، پرداخت عوارض، خدمات شهری، فنی و عمرانی، آسفالت و تفکیک و …توسط شهردار اهم موضوعات و درخواست های شهروندان را تشکیل می دهد.

رضایی خاطرنشان کرد: بررسی مشکلات و مطالبات شهروندان در ملاقات های مردمی با شهردار در این بازه زمانی نشان می دهد بیش از ۷۰ درصد از مطالبات شهروندان رفسنجانی مربوط به حوزه شهرسازی و عمرانی و ۱۵ درصد مطالبات مربوط به اشتغال و ۱۵درصد مطالبات مربوط به موضوعات دیگر است.

وی ادامه داد: کاهش فاصله میان شهروندان و مسئولان، جلب رضایت آنها، ارتباط رودررو و بدون واسطه مردم با شهردار و تکریم ارباب رجوع از اهداف برگزاری جلسات ملاقات مردمی است و تداوم آن سبب حصول نتیجه سریع برای رفع مشکلات خواهد شد.

گفتنی است، ملاقات های عمومی شهردار با شهروندان در روزهای فرد از ساعت ۶ تا ۷ صبح در دفتر شهردار انجام می شود.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید