شهردار رفسنجان از ساماندهی وضعیت عرضه و فروش میوه و تره بار توسط وانت بارهای غیربومی با هدف بهبود کسب و کار غرفه داران میدان میوه و تره بار خبر داد.

  • ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
  • لینک کوتاه

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان، مهندس مجید کهنوجی با اعلام این خبر اظهار کرد: میدان میوه و تره بار رفسنجان نقش مهمی در تامین میوه، تره بار و خشکبار شهروندان دارد و صنف این میدان با زحمات زیاد و رنج فراوان اقدام به خرید غرفه از شهرداری رفسنجان به عنوان سرپناهی جهت کسب و کار خود و خانواده کرده اند.

شهردار رفسنجان در ادامه تصریح کرد: به زعم غرفه داران در میدان میوه و تره بار، آنچه باعث رکود و کسادی بازار در اصلی‌ترین کانون عرضه میوه‌وتره‌بار شهرستان شده است، عرضه و فروش میوه‌وتره‌بار توسط وانت بارهای سطح شهر است که بایستی برای ساماندهی و مدیریت آن چاره اندیشی کنیم.

بر پایه این خبر، شهردار رفسنجان صبح امروز به همراه رئیس شورای اسلامی شهر و رئیس کمیسیون عمران و معماری و شهرسازی شورا از میدان میوه و تره بار رفسنجان بازدید و ضمن گفتگوی صمیمانه با غرفه داران، از نزدیک در جریان مطالبات و مشکلات آنها و چگونگی خدمت رسانی آنها به شهروندان قرار گرفت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید