معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان، با اشاره به فعالیت های گسترده واحد برق طی شش ماه گذشته از تلاش مدیریت شهری برای بهبود نواقص روشنایی معابر خبر داد.

  • ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس محمدعارف پوراسدالهی گفت: واحد برق شهرداری رفسنجان در شش ماه گذشته به منظور ایجاد زیبایی بصری، اقدامات مختلفی را برای تأمین و بهبود روشنایی معابر، بوستانها و … انجام داده است.

وی توضیح داد: به همت شهرداری رفسنجان زیرساخت لازم برای تأمین روشنایی در بلوار جهاد، بوستان علامه امینی، فضای سبز مقابل دادگستری و بوستان نظام مهندسی در بلوار زیتون، مسیر میدان شهیدان زینلی تا سه راه بلوار شهید مقیمی و بلوار سیدکاظم هاشمی فراهم شده است.

معاون خدمات شهری هم چنین به اجرای عملیات روشنایی بزرگراه شهید محمدی پور(قدس) اشاره کرد و افزود: با تلاش همکارانم در واحد برق سیستم روشنایی بلوار شهید مدرس، بوستان شهید مطهری و بلوار ورودی شهرک هزارواحدی اجرا و برای تأمین روشنایی بوستان رحمت آباد و بلوار کارگر از میدان شهید زکریا تا میدان شهیدان زینلی نیز اقدام شده است.

مهندس پوراسدالهی با اشاره به بهبود روشنایی بوستان خبرنگار و بوستان نظام مهندسی از هماهنگی واحد برق شهرداری با اداره برق جهت جمع آوری تیرها و شبکه هایی که در تعریض خیابانها قرار گرفته اند خبر داد و افزود: در همین راستا تیرها و شبکه های برق میدان شهید آزادنیا، مزار خلیل آباد، مزار کریم آباد، بلوار شهید سید کاظم هاشمی، خیابان بسیج بعد از جایگاه سوخت گاز، بلوار شهید زینلی و … اصلاح شدند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید