شهردار رفسنجان گفت: به‌مناسبت روز کار و کارگر از سوی شهرداری و شورای شهر، هدیه سفر معنوی مشهدمقدس برای کارگران شهرداری به‌همراه خانواده‌های آن‌ها در نظر گرفته شده است.

  • ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس مجید کهنوجی در جشن روز کارگر با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای شهر و جمعی از کارگران حوزه خدمات شهری و فضای سبز در محل تالار خیام دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان با تبریک روز کارگر و روز ملی شورا و گرامیداشت روز معلم، اظهار کرد: بر ما پوشیده نیست که پاکیزگی چهره شهر ماحصل زحمات شما کارگران عزیز است.

وی افزود: اگر شهر در آستانه سال نو و نوروز امسال در بحث گل‌آرایی، پاکیزگی و فضای سبز شهری حرفی برای گفتن داشت مرهون زحمات شما کارگران خدّوم و زحمتکش شهرداری رفسنجان است که در همین جا از زحمات بی‌دریغ شما قدردانی می‌کنم.

شهردار رفسنجان با گرامیداشت روز ملی شورا و تبریک این روز نیز گفت: شورای شهر رفسنجان در دوره ششم شورای به تمام معنی مردمی، در کف میدان، در میان مردم، با روحیه جهادی و مردمی است. اعضای شورای شهر وقت زیاید برای مسائل شهری صرف می‌کنند و بااخلاص پاسخگوی مردم هستند.

کهنوجی در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش مباحث رفاهی کارگران شهرداری برای رفع دغدغه‌های آنان پرداخت و از در نظر گرفتن سفر معنوی مشهد مقدس برای کارگران و خانواده‌های آن‌ها از سوی شهرداری و شورای شهر خبر داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید