مهندس کهنوجی شهردار رفسنجان گفت: سامانه هاتف در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و با هدف مبارزه جدی با فساد راه اندازی شده است.

  • ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس کهنوجی در آیین رونمایی از سامانه هاتف شهرداری با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، ضمن اشاره به بیانات رهبری پیرامون لزوم مبارزه مسئولین با فساد، از اهتمام جدی و مصمم شهرداری در این باره خبر داد.

شهردار رفسنجان با بیان اینکه سامانه هاتف بستری امن برای ثبت شکایات مردمی و تحت نظر اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی فعالیت می کند، اظهار کرد: سامانه هاتف در راستای منویات رهبری و لبیک به فرمان حضرت آقا و برای خدمت رسانی الکترونیک به شهروندان تحت مدیریت اداره بازرسی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: این سامانه در کنار سازمان بازرسی کل کشور و اداره کل بازرسی استان فعالیت کرده و برای ثبت گزارشات مردمی از مجموعه شهرداری رفسنجان در نظر گرفته شده است.

مهندس کهنوجی هم چنین با اشاره به اقدام اخیر و مؤثر شهرداری در جلوگیری از فساد، گفت: با دریافت گزارش های مردمی و تحقیقات داخلی متوجه تخلف واضح در شهرداری رفسنجان شدیم که منجر به خروج درآمد یک هزار میلیاردی از شهرداری شده است.

شهردار رفسنجان با بیان اینکه مداخله تعداد معدودی از دلالان در تفکیک زمین طی دوره قبل موجب بروز خسارت مالی به شهرداری شد، اظهار کرد: متأسفانه افرادی خارج از شهرداری با تشریفات قانونی و بدون نظر کارشناس رسمی دادگستری اقدام به تفکیک و پرداخت سهم معوض شهرداری به میزانی بسیار پایین تر از حد معمول نموده اند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با مصوبه شورای شهر و اقدام جدی شهرداری به منظور پیشگیری از بروز تخلف و فساد، مقرر شد جهت جلوگیری از تخلفات پیشین، طبق قانون، شهرداری به ازای سهم معوض، زمین دریافت نموده و پس از آن اراضی را به صورت مزایده به عموم واگذار کند.

شهردار رفسنجان با تأکید بر اینکه سامانه هاتف به طور قاطع از کارکنان خدوم و زحمتکش حمایت می کند، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مردم ضمن حفظ آبروی کارکنان شریف، افراد معدودی که مرتکب خطا می شوند، نتوانند باعث تخریب و هتک حرمت سایر کارکنان شوند.

مهندس کهنوجی خاطرنشان کرد: بدون شک این اتفاق در راستای تحقق شعار «روی خوش آرامش» است که می تواند منجر به آرامش و اعتماد جمعی گردد و از پیشروی بی رویه تخلفات در رده های بالاتر جلوگیری نماید.

آیین رونمایی از سامانه هاتف با حضور مدیران و معاونین شهرداری و اعضای شورای شهر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید