شهردار رفسنجان با حضور در جمع شهروندان محله شهرک جهاد در مسجد امام حسن مجتبی(ع) این محله، مطالبات آن‌ها را پیگیری کرد.

  • ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس مجید کهنوجی در دیدار با اهالی شهرک جهاد ضمن گفتگو با مردم، از نزدیک در جریان مشکلات این منطقه قرار گرفت و اهم خواسته‌های محله را مورد بررسی قرار داد.

شهردار رفسنجان با تأکید بر تشکیل شورای محلات در شهرک جهاد، گفت: در هر محله شورای محلات را تشکیل دادیم در این محله نیز با انتخاب خودتان شورایی متشکل از بانوان، نوجوانان و جوانان و رابط محله تشکیل شود تا مطالبات در حوزه‌های ورزشی، اجتماعی، فرهنگی، خدمات شهری، فضای سبز و آسفالت بررسی و مرتفع شود.

مهندس کهنوجی با بیان این‌که برای این محله ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: برخی فعالیت‌ها مانند حوزه روشنایی معابر، عابر بانک، آنتن‌دهی و… به شهرداری ارتباط نداشت اما در شورای محلات مطرح و به ارگان‌های مرتبط ارجاع دادیم و رفع شد.

وی یکی از ویژگی‌های تشکیل شورای محلات را افزایش روحیه مطالبه‌گری دانست و افزود: رابط و شورای محله با اعتباری که شهرداری به محله اختصاص می‌دهد مشکلات و مطالبات محله را بر اساس اولویت‌بندی پیگیری می‌کند.

گفتنی‌ست، ارتقاء خدمات شهری و بهبود وضعیت معابر و فضای سبز، معضل سگ‌های ولگرد و بحث های امنیتی از اهم مواردی بود که از سوی اهالی در این دیدار مطرح شد و شهردار نیز برای حل آنها قول مساعد داد.

 

عکس از امین قاسمیان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید