دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت گفت: نگاه ظریف بانوان، تجربه بزرگترها، جوان‌محور و نوجوان‌محور بودن و مسجدمحوری از امتیازات این طرح است.

  • ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، سید احمد عبودتیان در آیین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) اظهار کرد: امروز رفسنجان شهر وفادار به عهد الهی‌ست که اگر خداوند اراده کرد مستضعفان جانشینان او در زمین شوند که این اراده را به میدان آوردند تا به جمعی از جوانان اختیار بدهند و آنان را مسئول‌تر کند.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی تنها حکومتی‌ست در اعصار گذشته که به حرف و آرمان تحقق وعده الهی احترام می‌گذارد.

دستیار رئیس‌جمهور افزود: قرار خدا از خلقت انسان و اعزام ۱۲۴ هزار پیامبر این بود که خود آدم‌ها برای عدل و قسط قیام کنند‌. وقتی خود جوان و نوجوان تصمیم‌گیر است پای تصمیمش می‌ایستد.

وی با اشاره به تبدیل تهدید به فرصت، عنوان کرد: دشمن برای دهه هشتادی‌ها خواب‌هایی دیده بود و فکر می‌کرد شکافی بین جوانان و آرمان‌ها می‌افتد، اما غیر از این بود. آرمان‌های انقلاب اسلامی آرمان‌های بشری است و امروز دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند.

عبودتیان با‌اشاره به اینکه دشمن با راه انداختن داعش می‌خواست تفکر انقلاب اسلامی را از میدان حذف کند، گفت: اما امروز جمهوری اسلامی سردمدار فرهنگی منطقه شده است و نشان دادیم اگر به حرف رهبر گوش بدهیم تهدید به فرصت تبدیل می‌شود.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت خطاب به شهرداران دهه هشتادی گفت: تا زمانی در این الگو رشد می‌کنیم که بخاطر خدا کار کنیم و برای همین است که این الگو با محوریت مساجد اجرا می‌شود.

عبودتیان تصریح کرد: نگاه ظریف و زیبای بانوان در حکمرانی، وجود تجربه بزرگترها در رأس، جوان‌محور و نوجوان‌محور بودن و مسجدمحوری از امتیازات قابل توجه این طرح است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید