معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت معابر خاکی در چند نقطه از شهر به طور همزمان خبر داد.

  • ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سیدعلی پورباقری با اعلام این خبر افزود: با توجه به گستردگی و توسعه روزافزون شهر، تلاش می‌کنیم فعالیت‌های عمرانی و از همه مهمتر زیرسازی و آسفالت معابر به‌صورت متوازن در تمام مناطق شهر پیگیری شود.

وی یکی از دغدغه‌های مهم و به‌حق شهروندان را آسفالت معابر اصلی سطح شهر به‌ویژه مناطق تازه‌تاسیس و مناطق بافت قدیم دانست و گفت: در همین راستا فعالیت‌های عمرانی و اجرایی سطح شهر همچون بحث زیرسازی و آسفالت معابر هم‌اکنون و به طور همزمان در چند نقطه از سطح شهر در حال انجام است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با اشاره به فعالیت گسترده و همزمان در نقاط مختلف سطح شهر در راستای جلب رضایت شهروندان، عنوان کرد: زیرسازی و آسفالت خیابان‌های شهید بافنده، امام حسن(ع)، شهید فداکار، امام صادق (ع)، شهید زینلی، شهید لاله‌زاری، بلوار کوثر، حدفاصل میدان مس تا میدان امام حسین(ع) و حاشیه بلوار خلیج فارس به طور همزمان در حال انجام است.

پورباقری خاطرنشان کرد: هزینه زیرسازی و آسفالت معابر یاد شده، بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

  1. تارا

    بهترین خبر
    خداروشکر که بلاخره آسفالت میشه واز نخاله های ساختمانی خلاص میشیم
    درود برشهردار پرتوان❤

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید