مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل شهرداری رفسنجان اقدامات این سازمان را برای راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و راهپیمایی جاماندگان اربعین در رفسنجان تشریح کرد.

  • ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس محمدرضا سلمانی اعلام کرد: طبق سنوات گذشته ناوگان اتوبوسرانی برای خدمات ایاب و ذهاب زائران در مرز شلمچه به استان خوزستان اعزام و تا پایان روز اربعین به زائران از شلمچه تا نقطه صفر مرزی به مدت ۲۰ روز خدمات ارائه دادند.
مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل شهرداری رفسنجان بیان کرد: همکاران پاکبان حوزه معاونت خدمات شهری که درمسیر نجف به کربلا فعالیت داشتند نیز از رفسنجان به شلمچه و بالعکس توسط یک دستگاه اتوبوس این سازمان اعزام شدند.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط آب و هوایی و افزایش گرما در ایام اربعین، ناوگان اتوبوسرانی مجهز به سیستم سرمایشی بود و پیش‌بینی‌های لازم برای استقرار عوامل امداد و فنی و همچنین تأمین قطعات و تجهیزات فنی در این زمینه انجام شد..
سلمانی گفت: تیم فنی و مکانیکی سازمان حمل و نقل به طور ۲۴ ساعت برای خدمات فنی ناوگان عبوری از رفسنجان به صورت آماده باش بود که در این ایام به دو دستگاه اتوبوس زائران پاکستانی خدمات فنی ارائه شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید