مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل شهرداری رفسنجان اعلام کرد: ناوگان مسافربری دیزلی که دارای پروانه فعالیت هستند برای تایید فعالیت هر چه سریع‌تر با کلیه مدارک خودرو، قراردادها و همچنین خودروی خود برای بازدید به این سازمان واقع در خیابان حجاب مراجعه کنند.

  • ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس محمدرضا سلمانی اظهار کرد: برای تخصیص سهمیه سوخت ناوگان دیزلی مسافری(اتوبوس و مینی‌بوس) در حوزه شهری با تایید مجدد پروانه فعالیت انجام می‌شود.

وی افزود: بر اساس بخش‌نامه کارگروه ملی راهبری سیستم جامع پیمایش به ناوگان مسافربری فعال سهمیه افزایشی تخصص می یابد این سهمیه مشروط به تایید مجدد پروانه فعالیت و بازدید فنی خودرو توسط این سازمان است.

وی توضیح داد: کلیه مالکین خودروهای اتوبوس و مینی‌بوس که پروانه فعالیت دارند باید حداکثر تا تاریخ ۲۱ آذرماه با تمام مدارک خودرو و پروانه فعالیت شان به این سازمان مراجعه تا در صورت تایید مجدد سهمیه افزایشی اختصاص داده شود در غیر این‌صورت سهمیه آنان بطور کلی حذف خواهند شد.

سلمانی همچنین گفت: با فعال شدن دسترسی سایت UTSMS برای کلیه رانندگان، امکان صدور و تمدید پروانه فعالیت بدون مراجعه به دفاتر خدمات فراهم گردیده است.

وی اضافه کرد: برای استفاده از سایت فوق و صدور و تمدید پروانه فعالیت و همچنین صدور بار برگ می‌توان با شماره ۳۴۲۸۰۴۲۸ تماس حاصل و از کارشناسان بخش کالا راهنمایی لازم را دریافت نمایند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید