رئیس شورای شهر رفسنجان گفت: به پاسداشت سه شهید بزرگوار کدخدایی، در کمیته نام‌گذاری شورای شهر و به پیشنهاد شهردار مصوب شد خیابانی در امتداد بلوار شهید محمدی به‌نام «شهیدان کدخدایی» نام‌گذاری شود.

  • ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
  • لینک کوتاه

به گزارش گایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، رئیس شورای شهر رفسنجان امشب در مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه(س) ویژه کارکنان شهرداری و آموزش‌و‌پرورش با تبریک میلاد بی‌بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: جا دارد همه ما خود را مدیون خانواده‌ها و مادران شهدا بدانیم بخصوص مادرانی که تا ۹ فرزند خود را تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند.

سید حسین رحیمی با بیان این‌که حضرت زهرا(س) شهیده حریم ولایت و امامت بودند، خاطرنشان کرد: ما که خود را محب اهل بیت(ع) و حضرت فاطمه(س) می‌دانیم بدانیم که تبعیت از ولایت مهم‌ترین اصل برای یک مومن به‌شمار می‌رود تا جایی که انسان جان خود را فدای ولایت کند.

وی نامگذاری سوره «نساء» در قرآن کریم یکی از نشانه‌های جایگاه زنان در اسلام برشمرد و افزود: ان‌شاءالله زنان جامعه اسلامی با پاسداشت حریم ارزش‌ها زمینه را برای ظهور امام زمان(عج) آماده و مهیا کنند.

رئیس شورای شهر رفسنجان همچنین با اشاره به‌حضور مادر شهیدان کدخدایی در این مراسم، اظهار کرد: به پاسداشت سه شهید بزرگوار کدخدایی، در کمیته نام‌گذاری شورای شهر و به پیشنهاد شهردار مصوب شد خیابانی در امتداد بلوار شهید محمدی به‌نام «شهیدان کدخدایی» نام‌گذاری شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید