مهندس کهنوجی شهردار رفسنجان از میزبانی شهرداری برای برپایی جشنواره منطقه ای فیلم سینمای جوان خبر داد.

  • ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس کهنوجی در جمع مدیران و هنرمندان در عمارت گلستان امین، ضمن اشاره به دیدار با مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، گفت: جشنواره منطقه ای فیلم سینمای جوان با حمایت شهرداری و با حضور ۱۰ استان همجوار در رفسنجان برگزار خواهد شد.

شهردار رفسنجان در آیین اختتامیه چهاردهمین هفته فیلم و عکس، هم چنین با تشکر از عکاسان و فیلمسازان رفسنجان، از کارگردان فیلم «کپسول» به عنوان نماینده ایران در اسکار ۲۰۲۳ قدردانی کرد و افزود: از آقای پذیرفته تشکر ویژه دارم که در حوزه فیلم باعث عزت و افتخار رفسنجانی ها شد.

مراسم اختتامیه چهاردهمین هفته فیلم و عکس رفسنجان با حضور مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و هیأت همراه، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان کرمان، رئیس و اعضای شورای شهر، هنرمندان و حامیان فرهنگی و هنری این رویداد در عمارت گلستان امین برگزار شد.

شایان ذکر است، شهردار رفسنجان عصر امروز با همراهی رئیس و نائب رئیس شورای شهر، با مدیرعامل و معاونین انجمن سینمای جوانان ایران و رئیس انجمن سینمای جوانان رفسنجان نیز دیدار کرد؛ در این نشست صمیمی که به مرور افتخارات هنرمندان رفسنجانی در عرصه های ملی و بین المللی گذشت، پیرامون تعامل و همکاری مدیریت شهری با انجمن سینمای جوانان بحث و گفتگو شد.

عکاس مهناز شریفی

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید