شهردار منطقه دو رفسنجان اعلام کرد که در سه‌ماهه سوم امسال از ۱۴۰ مورد ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در این محدوده شهری ممانعت به‌عمل آمده است.

  • ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس محمد محمدی اظهار کرد: در سه‌ماهه سوم امسال نیز شهرداری منطقه همانند ایام دیگر سال فعالیت‌های خود را در بخش‌های مختلف دنبال کرد.

به‌گفته وی، در مدت زمان یاد شده تعداد ۱۴۶ فقره پروانه مسکونی، تجاری و مسکونی-تجاری صادر، تعداد ۱۷۸ فقره پروانه ساختمانی تمدید و تعداد ۱۸۲ فقره گواهی پایان‌کار صادر شده است.

شهردار منطقه دو رفسنجان تصریح کرد: در این بازه زمانی از ۱۴۲ مورد ساخت‌و‌ساز غیرمجاز و ۳۷ مورد حفاری‌های غیرمجاز جلوگیری شده است، همچنین ۱۲ مورد پلمب مغازه‌های متخلف و ساختمان‌های غیرمجاز و ۱۲۶ مورد کنترل حفاری‌های دارای مجوز در محدوده شهرداری منطقه دو رفسنجان صورت گرفته است.

محمدی همچنین با اشاره به حوزه درآمد شهرداری منطقه دو رفسنجان در سه‌ماه سوم امسال، یادآور شد: در این مدت نزدیک‌به ۳۰ میلیارد ریال در حوزه خدمات شهری، بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال در حوزه نوسازی و نزدیک‌به ۲۵۰۰ میلیارد ریال در بخش صدور پروانه‌های ساختمانی در حوزه شهرداری منطقه دو شهری درآمد کسب شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید