مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار کاجی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در رفسنجان برگزار شد.

  • ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و یادواره شهدای رفسنجان صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، رئیس و اعضای شورای شهر و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان در معراج الشهداء حسینیه ثارالله برگزار شد.

سردار حاج حسین کاجی در این مراسم با اشاره به نقش مهم رزمندگان رفسنجان در کنار شهید سلیمانی در خط مقدم جبهه، اظهار کرد: در دفاع مقدس هیچ عملیاتی مهمی را سراغ نداریم که رد پای بچه های رفسنجان را در کنار حاج قاسم ندیده باشیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: سرداران حماسه آفرین این خطه در تمام میادین حاضر بودند و سیل عظیم جمعیتی که امروز به زیارت شهید سلیمانی می آیند کار ما نیست، محبوبیت سردار دل ها را باید در اخلاص و عمل او پیدا کرد.

وی با تاکید بر اینکه اثرات خون های شهدای دفاع مقدس را امروز باید در سوریه، یمن و غزه ببینیم، گفت: امروز دنیا تشنه معارف شهدای ماست و در جبهه مقاومت دست به دست می شود.

سردار حسین کاجی خاطرنشان کرد: پیام یادواره های شهدا این است که نباید شهدا را فراموش کنیم، حاج قاسم باورش شد شهدا زنده اند از ظرفیت شهدا استفاده کرد، در زندگی شهدا را فراموش نکرد.

امام جمعه رفسنجان نیز در این مراسم با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی با عمل در میدان به مقام کمال رسیده بود، چراکه عمل و رفتار شهید سلیمانی و جان فدایی وی در میدان های جنگ مؤید گفتارش بود.

حجت السلام عسکری افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری باید حاج قاسم را به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس آموز نگاه کنیم.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی از سردار سلیمانی در میادین سیاسی به خاطر اخلاص و صداقتش کارآمدتر است، گفت: اخلاص شهید سلیمانی اورا محبوب دل ها و بلند آوازه کرد.

شیایان ذکر است، این مراسم با اجرای سرود، نماهنگ، مداحی و روایتگری سردار حاج حسین کاجی از راویان دفاع مقدس همراه بود.

عکاس امین قاسمیان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید