آماده باش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان در شب چهارشنبه آخر سال

  • ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
  • لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری رفسنجان از آمادگی کامل این سازمان در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری رفسنجان، علی رمضانی نژاد اظهار داشت: در شب چهارشنبه آخر سال، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان از تمام ظرفیتهای این سازمان جهت پوشش دادن به حوادث احتمالی استفاده می نماید.

وی بیان داشت: کلیه پرسنل سازمان آتش نشانی در شب چهارشنبه آخر سال فراخوانده شده و علاوه بر ایستگاههای سازمان، تیم های عملیاتی با خودروهای سبک و سنگین آتش نشانی در نقاط مختلف شهر مستقر و آماده پوشش دادن حوادث احتمالی می باشند.

وی در این زمینه به استقرار خودروهای آتش نشان در میادین اصلی شهر از جمله میدان شهدا و محمد رسول الله(ص) اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی این سازمان برای پیشگیری از این حوادث، تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشترین قشر آسیب پذیر کودکان و نوجوانان می باشند، آموزشهای پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری در مدارس سطح شهر انجام شده است.

رمضانی نژاد ادامه داد: همچنین علاوه بر همکاری در برگزاری مانور پیشگیری از حوادث در یکی از مدارس شهر، یکدوره کلاس آموزش پیشگیری از حوادث شب چهارشنبه آخر سال برای مربیان بهداشت و مدیران مدارس برگزار شده است.

وی اضافه کرد: نصب بنرهای اطلاع رسانی پیشگیری از حوادث شب چهارشنبه آخر سال در سطح شهر، چاپ بروشور و اطلاع رسانی از طریق رسانه های محلی نیز از دیگر اقدامات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان بوده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید