بهره برداری از ساختمان ایستگاه شماره پنج آتش نشانی رفسنجان در دهه فجر

  • ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
  • لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری رفسنجان از بهره برداری از ساختمان ایستگاه شماره پنج آتش نشانی رفسنجان در دهه فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری رفسنجان، علی رمضانی نژاد اظهار داشت: در حال حاضر ۵ ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر به مردم خدمت رسانی می کنند که این ایستگاهها شامل ایستگاه مرکزی (شماره یک) واقع در انتهای خیابان مدرس شمالی، ایستگاه شماره دو واقع در بلوار هجرت، ایستگاه شماره سه واقع در تقاطع جمهوری و امیرکبیر، ایستگاه شماره چهار واقع در بلوار خلیج فارس و ایستگاه شماره پنج واقع در دوراهی سرچشمه یا سقاخانه (به صورت موقت) می باشند.

وی تأکید کرد: با جا نمائیهایی که برای ایستگاههای آتش نشانی در سطح شهرشده، زمان رسیدن به حادثه در حال حاضر بین ۳ تا ۵ دقیقه می باشد.

وی با بیان اینکه ایستگاه شماره پنج آتش نشانی که در دوراهی سقاخانه واقع شده بصورت موقت است، عنوان کرد: ایستگاه دائم شماره پنج سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان در خیابان حجاب قرار دارد که ساختمان آن در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری رفسنجان در خصوص تجهیز سازمان آتش نشانی شهرداری رفسنجان به امکانات جدید و بروز نیز گفت: در سال جاری سه دستگاه خودروی سنگین و نیمه سنگین به ناوگان آتش نشانی شهرداری رفسنجان اضافه شد که از این تعداد دو دستگاه خودروی اطفاءحریق و یک دستگاه خوردوی امداد و نجات می باشند.

رمضانی نژاد ادامه داد: در سال جاری جهت حفاظت از جان اتش نشانان تجهیزات حفاظت فردی وهمچنین برای به روز کردن خودروهای اتش نشانی(اطفاء حریق و امداد و نجات) تجهیزات خریداری گردیده است .

وی با بیان اینکه در حال حاضر این خودروها بروزرسانی شده و تجهیزات کامل داخل خودرو وجود دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر از ۵ ایستگاه آتش نشانی در شهررفسنجان، تعداد ۳ ایستگاه علاوه بر خودروی اطفاء حریق به خودروی امداد و نجات نیز تجهیز می باشند که در زمان حادثه کار امدادونجات را نیز انجام می دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید