شهرداری رفسنجان در راستای اجرای طرح ساماندهی و توانمندسازی سکو نتگاههای غیررسمی در شهر رفسنجان اقدام به بهسازی و ساماندهی محله رحمت آباد نموده است.

  • ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
  • لینک کوتاه

شهردار رفسنجان با بیان اینکه تشکیل ستاد بازآفرینی شهری در راستای احیاء بافت فرسوده و ناکارآمد شهری تشکیل شده است، از احداث بازارچه خوداشتغالی به متراژ بیش از ۵۷۰ مترمربع و با اعتبار بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در محله رحمت آباد خبر داد و گفت: به منظور تأمین فضای سبز محله رحمت آباد، اجرای فضای سبز به متراژ بیش از ۴۳۰۰ مترمربع شامل محل اقامت خانواده ها، ست ورزشی صبحگاه، فضای بازی کودکان و فضای مکث (استراحت)، پارکینگ و محل پیاده رو، سرویس بهداشتی در این محله انجام خواهد شد.

لازم به توضیح است که به همت شهرداری رفسنجان، عملیات احداث خانه محله (فرهنگسرا) شامل سالن مطالعه، واحد آموزشی و اداری، سالن آمفی تئاتر و نمازخانه در زمینی به مساحت بیش از ۶۰۰ مترمربع و با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال به منظور فراهم نمودن فضای فرهنگی در محله رحمت آباد آغاز گردیده است.

هم چنین در راستای اجرای نهضت آسفالت شهرداری رفسنجان، زیرسازی و آسفالت خیابان های مالک اشتر و شهید میرافضلی انجام و به زودی به اتمام می رسد؛ ضمن اینکه عملیات زیرسازی و آسفالت سایر خیابان های محله رحمت آباد از طریق ارائه امتیاز قیر رایگان اجرا خواهد شد.

  1. عربی

    درود و خدا قوت به شهردار محترم و همه همکاران ایشون در شهرداری….من ب نوبه ی خودم از فعالیت هاشون تشکر و قدردانی میکنم.اینکه ببینم شهرمون بعد از چندین سال،به این سرعت داره نو و زنده میشه واقعا لذت بخشه.سپاسگزارم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید