مدیرعامل سازمان آتش نشانی از مشارکت امدادگران این سازمان و سایر نیروهای خدمات‌رسان شهرداری در مانور آمادگی مقابله با زلزله خبر داد.

  • ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس علی رمضانی‌نژاد اظهار کرد: مانور آمادگی مقابله با زلزله به مناسبت هفته هلال احمر با حضور اعضای ستاد بحران شهرستان در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری رفسنجان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مانور افزایش توان عملیاتی نیروها، پیشگیری و کاهش خسارات و تلفات احتمالی، تمرین و فراخوان نیروها در بحران ها، هماهنگی بوده است.

وی ادامه داد: تعامل بین نیروهای درون سازمانی برای آمادگی در مواجهه با بحران های طبیعی و حوادث غیر مترقبه، بالا بردن سطح کیفی عملیات ها هنگام آتش سوزی و بررسی نقاط ضعف و قوت دستگاه ها از دیگر اهداف این مانور است‌.

رمضانی‌نژاد تصریح کرد: برگزاری این گونه مانورها با ایجاد آمادگی ذهنی و اولیه در شهروندان می تواند نقش بسزایی در کاهش خسارات مالی و جانی در هنگام بروز حوادث واقعی داشته باشد.

وی بیان کرد: در حاشیه این مانور، آموزش اطفا حریق و نکات ایمنی هنگام آتش سوزی توسط مأموران آتش نشان شهرداری رفسنجان به دانشجویان ارائه شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید