معاون خدمات شهری شهری شهرداری رفسنجان بر رعایت حفظ نظافت شهری در برپایی مراسم های عزاداری حسینی و توزیع نذورات تاکید کرد.

  • ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، احمد غلامحسینی ضمن تسلیت ایام شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) و با اشاره به فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و توزیع نذورات توسط شهروندان در سطح شهر گفت: شهروندان، مواکب و ایستگاه های صلواتی در سطح شهر نسبت به رعایت حقوق شهروندان و حفظ بهداشت و نظافت شهر توجه جدی داشته باشند.
وی افزود: شهرداری رفسنجان روزانه تعدادی پاکت زباله در بین مواکب و ایستگاه های صلواتی توزیع خواهد کرد تا شهروندان پس از پذیرایی، ظروف خالی خود را در پاکت‌های زباله بریزند.
معاون خدمات شهری شهرداری بیان کرد: هم چنین مواکب و ایستگاه های صلواتی از ایجاد ترافیک در زمان پخش نذورات جلوگیری کنند و شهروندان نیز این موضوع را مد نظر قرار دهند.

غلامحسینی همچنین بر حفظ نظافت تمام خیابان‌ها و معابر سطح شهر به خصوص معابر فرعی و محله‌ها تاکید کرد و گفت: افرادی که در ایام محرم اقدام به توزیع نذری در مساجد و تکیه‌ها می‌کنند، بهتر است برای حفظ نظافت شهر و جلوگیری از نازیبا شدن آن، تعدادی پاکت و سطل زباله در مقابل این مکان‌ها قرار دهند.
وی با بیان اینکه رعایت نظافت و پرهیز از آلوده کردن شهر به هنگام استفاده از نذری و رعایت حال پاکبانان شهرداری در کنار برگزاری باشکوه عزای حسینی می‌تواند فضای معنوی بیشتری را به مراسم ببخشد، یادآور شد: امیدواریم سوگواران حسینی به نحوی مراسم عزای محرم را برپا دارند که شهر از لحاظ نظافت و پاکیزگی نمونه باشد و هم چنین در این ایام، پاکبانان و نیروهای خدمات شهری را از دعای خود فراموش نکنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید