امام جمعه رفسنجان اقدامات شهردار و مجموعه شهرداری رفسنجان برای حمایت از هنرمندان متعهد و ایجاد زمینه بروز و ظهور هنر آن‌ها در سطح شهر را مورد ستایش قرار داد.

  • ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با گرامیداشت سالگرد شهید آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با بررسی‌هایی که انجام دادیم بیش از ۲۰ هنرمند شهید در رفسنجان داریم که متأسفانه به مردم شناخته نشدند. برخی شهدا به مردم معرفی شده‌اند اما این هنرمندان بسیجی رفسنجان متعهد، متدین و انقلابی بودند که در میدان جنگ به شهادت رسیدند و نباید آن‌ها را نادیده بگیریم و باید به مردم معرفی شوند.

وی افزود: از هنرمندان رفسنجانی که در زمینه‌های مختلف با شعر، خط و نقاشی متعهدانه به میدان آمدند تشکر می‌کنیم. در زیرگذر میدان شهید سلیمانی کارهای زیبایی که به نمایش درآمده کار هنرمندان رفسنجانی است.

عسکری بر لزوم میدان دادن و فراهم کردن فرصت برای ظهور و بروز استعدادهای هنرمندان متعهد رفسنجانی، خاطرنشان کرد: از هنر و اندیشه این هنرمندان باید استفاده شود، یکی از شعرای رفسنجانی در همین ماه رمضان در محضر رهبر انقلاب سروده خود را قرائت کرد.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: در این‌جا لازم می‌دانم از شهردار محترم و مجموعه شهرداری رفسنجان تشکر کنم که از این هنرمندان حمایت کردند، آن‌ها را به صحنه آوردند و راه ورود آن‌ها به صحنه‌های هنری را مهیا کردند.امیدوارم از همه بسترها برای رشد و تعالی فرهنگ اسلامی استفاده کنیم.

شایان ذکر است، گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در سال جاری به همت معاونت هنری شهرداری، فرهنگسرای رسانه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان با اجرای برنامه های متنوع همراه بوده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید