معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان از آغاز فعالیت پایگاه‌های تابستانی در ۲۰ محله شهر رفسنجان توسط شهرداری رفسنجان از اواخر تیرماه خبر داد.

  • ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، حسین رمضانی با بیان این خبر گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان و تعطیلی مدارس، طرح پایگاه‌های تابستانه در ۲۰ محله شهر رفسنجان از اواخر تیرماه آغاز شده و پیش بینی می‌شود دانش آموزان زیادی از خدمات آموزشی، فرهنگی، تربیتی و تفریحی این پایگاه‌ها بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: این پایگاه‌های تابستانی در مدارس و مساجد در ۲۰ محله شهری برگزار و ویژه دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول است.

رمضانی با اشاره به اینکه این پایگاه‌ها از اواخر تیر ماه فعال می شوند و تا پایان شهریورماه ادامه دارند، افزود: برپایی اردوهای تفریحی و تربیتی، کلاس آموزشی با هدف تجربه‌اندوزی دانش آموزان از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

به گفته وی، طرح پایگاه‌های تابستانی با همکاری اداره آموزش و پرورش و شورای محلات به اجرا در می آید.

رمضانی هدف از اجرای این برنامه‌ها را غنی‌سازی اوقات فراغت با رویکرد جلب مشارکت دانش آموزان و آموزش شهروندی، تقویت مسئولیت پذیری و روحیه مشارکت جویی دانش آموزان و ارتقاء آگاهی دانش آموزان در مسائل آسیب های اجتماعی، مهارت های زندگی و حقوق و تکالیف شهروندی برشمرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید