مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان گفت: با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، فعالیت اتوبوسرانی به طور ۱۰۰ درصدی از سر گرفته شد.

  • ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس محمدرضا سلمانی اظهار کرد: با توجه به فعالیت مدارس و مراکز آموزش عالی به صورت حضوری، اتوبوسرانی شهرداری رفسنجان نیز با اختصاص سرویس‌های ویژه برای دانشجویان به شیوه قبل از دوران کرونا به انجام خدمت به شهروندان، دانشجویان و دانش‌آموزان می‌پردازد.

وی با بیان اینکه اطلاعات مربوط به ساعت حرکت اتوبوس ها در سامانه حمل و نقل به نشانی hn.rafsanjan.ir موجود است، توضیح داد: ساعت و مسیر حرکت اتوبوس ها از پایانه های درون شهری به سمت مراکز دانشگاهی در ساعت های مقرر انجام می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان در ادامه با اشاره به پیش بینی بیش از یکصد ایستگاه پارک سوار مسیر دانشگاه در معابر شهر اشاره و بیان کرد: تلاش کرده ایم اکثر نقاط پر تردد را انتخاب و به شهروندان خدمات دهی کنیم.

سلمانی همچنین تأکید کرد: سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان بر اساس عرضه و تقاضا و در صورت نیاز به خدمات حمل و نقلی در صورتی که تعداد مسافر به حدنصاب برسد، تا شعاع ۲۰ کیلومتری خدمت رسانی کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید