به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان دوره آموزشی تربیت مربی کودک و نوجوان با تدریس حجت‌الاسلام اخوان معروف به «عمو اخوان» برگزار شد.

  • ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، حجت‌الاسلام علیرضا مقیمی اظهار کرد: دوره آموزشی تربیت مربی کودک و نوجوان با عناوینی مانند پرده‌خوانی، خلاقیت، برش کاغذ، بازی‌درمانی، طنزپردازی و نمایش از سه شنبه ۲۳ آبان تا جمعه ۲۶ آبان برای اقشار مختلف برگزار شد.

وی افزود: در این مدت ۱۵ برنامه در محلات و مدارس شامل جنگ شادی و جشن ویژه کودکان و دانش‌آموزان برگزار شد که دانش‌آموزان، والدین و شهروندان زیادی از این برنامه ها استقبال کردند.

مقیمی ادامه داد: دوره آموزشی تربیت مربی کودک و نوجوان نیز با تدریس حجت‌الاسلام اخوان و با حضور ۴۵۰ نفر شرکت‌کننده اعم از معلمین دبستان و پیش‌دبستانی، ائمه جماعات مدارس، دانشجویان، طلاب و روحانیون در ۱۲ ساعت کلاسی در سالن شهدای دانش آموز اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

سرپرست معاونت فرهنگی‌اجتماعی شهرداری رفسنجان به استقبال بسیار زیاد دانش‌آموزان و شهروندان از این برنامه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: با‌توجه به این‌که برگزاری چنین برنامه‌هایی مورد توجه والدین، معلمین و عموم قرار دارد تداوم برگزاری این دوره‌ها در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید