مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان، پایان عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان خوارزمی واقع در بولوار شهید زینلی را اعلام کرد.

  • ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سعید قندی اظهار کرد: اجرای عملیات آسفالت معابر و خیابان‌های شهر بر اساس اولویت‌بندی و با اولویت مناطق حاشیه‌ای در حال انجام است.

وی بیان کرد: علی‌رغم گرانی مصالح آسفالت اما شهرداری رفسنجان به صورت مستمر در حال زیرسازی، لکه‌گیری و روکش آسفالت خیابان‌های مختلف شهر است و در راستای ارتقای کیفیت معابر شهری، در چندین جبهه کاری در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان افزود: در این راستا، عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان خوارزمی واقع در بولوار شهید زینلی به‌مساحت ۲۲۰۰ مترمربع، جدول‌گذاری به‌طول ۳۵۰ متر و کانیووگذاری به‌طول ۳۵۰ متر به پایان رسید و اجرا شد.

قندی با بیان این‌که رویکرد سازمان عمران شهرداری رفسنجان به‌گونه‌ای شده که به‌صورت منطقه‌ای آسفالت را اجرا می‌کند، تصریح کرد: این رویکرد به‌نحوی است‌که در این منطقه چند کوچه از جمله ابوریحان بیرونی ۷، شهید سید رسول‌ هاشمی ۱ و … آسفالت شد و در چند روز آینده منطقه بولوار امام علی(ع) عملیات آسفالت اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت معابر و خیابانهای اصلی و فرعی شهرها به عنوان یکی از معیارهای اثرگذار بر کیفیت زندگی شهروندان و از مسائل دخیل بر رضایتمندی عملکرد شهرداری‌ها محسوب می‌شود که با ارتقا و ساماندهی در این زمینه به عنوان یکی از ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیر و اساسی شهر می‌توان در راستای تحقق حقوق شهروندی و پاسخ به مطالبات اصلی شهروندان گام برداشت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید