معاون شهرسازی وامورزیربنایی شهرداری رفسنجان گفت: عملیات خاک‌برداری و زیرسازی خیابان بهشت جهت اجرای آسفالت در انتهای بلوار شهید مقیمی آغاز شد.

  • ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سید علی پورباقری عنوان کرد: در راستای تداوم خدمات محله‌ای، بهسازی معابر و ارتقای زیرساخت‌های شهری باهدف تأمین امنیت و تسهیل در تردد شهروندان، عملیات زیرسازی خیابان بهشت برای انجام آسفالت‌ به طول ۱۲۰۰متر آغاز و هم‌اکنون در حال انجام است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف مدیریت شهرِی، دستیابی شهروندان محلات نسبتاً کم برخوردار به کیفیت زندگی مناسب و پایدار است و ارتقا کیفیت زندگی شهری یکی دیگر از اهداف اصلی توسعه پایدار است.

پورباقری با اشاره به اینکه عملیات زیرسازی جهت اسفالت نیز در خیابان شهید بادپا به طول ۱۲۰۰ متر اجرا می‌شود، افزود: با اتمام زیرسازی و آماده‌سازی خیابان بهشت، عملیات آسفالت‌ریزی و روکش آسفالت و جدول‌گذاری این خیابان نیز انجام خواهد شد.

معاون شهردار رفسنجان خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ساماندهی وضعیت خیابان‌های سطح منطقه و زیرسازی اساسی و اصلاح آن‌ها در سطح این منطقه، در راستای رفاه حال شهروندان همچنان ادامه دارد و با همه توان سعی می‌کنیم تا خیابان‌ها و مسیرهایی که در اولویت اجرا هستند وارد فاز عملیاتی شده و اقدامات لازم انجام شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید