شهردار منطقه یک رفسنجان گفت: شهرداری منطقه یک رفسنجان در یک‌سال از مهرماه سال گذشته تا مهر امسال بیش از ۷۰۰ پروانه مسکونی صادر کرده است.

  • ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس حسین رزاق‌زاده با تشریح عملکرد یک‌ساله شهرداری منطقه یک، اظهار کرد: اقدامات شهرداری منطقه یک رفسنجان در سه حوزه شهرسازی، پلیس ساختمانی و درآمدزایی تقسیم‌بندی می‌شود.

وی افزود: در یک‌سال مورد اشاره در حوزه شهرسازی ۷۰۸ فقره پروانه مسکونی، ۵۷۱ فقره پروانه تجاری و ۲۸ فقره پروانه تجاری مسکونی صادر شده ضمن آنکه ۴۵۱ فقره پروانه پایانه کار صادر شده است.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی همچنین ۱۷۹ فقره گواهی پایان‌کار، ۱۳۲ فقره گواهی عدم‌خلاف و ۱۰ فقره پروانه حصارکشی صادر شده است.

شهردار منطقه یک رفسنجان با اشاره به اقدامات بخش پلیس ساختمانی، خاطرنشان کرد: ۳۲۰ مورد جلوگیری از ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز، ۸۹ مورد جلوگیری از حفاری‌های غیرمجاز، ۲۵۵ مورد کنترل حفاریهای دارای مجوز و ۴۱ مورد پلمب مغازه‌های متخلف و ساختمان‌های غیرمجاز از جمله اقدامات در پلیس ساختمانی شهرداری منطقه یک در یک‌سال اخیر بوده است.

رزاق‌زاده به بخش درآمد نیز اشاره و عنوان کرد: در این بازه زمانی بیش از ۷ میلیارد و ۹۵۴ میلیون ریال درآمد خدمات شهری، بیش از ۵۴۵ میلیارد ریال درآمد پروانه‌های ساختمانی و بیش از ۱۰ میلیارد ریال درآمد شهرداری منطقه یک رفسنجان بوده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید