شهردار رفسنجان با هدف بررسی مطالبات مردم محله الله‌آباد در مسجد امام حسن مجتبی علیه‌السلام این محله حضور یافت.

  • ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، در این دیدار که با حضور ساکنین و اعضای شورای محله برگزار شد، شورای محله با تشریح مطالبات و درخواست‌های مردمی، خواستار پیگیری مشکلات و مطالبات مردم از سوی شهردار شدند.

عملیات سنگ‌فرش خیابان شهید شریفی، روشنایی معابر محله، سرعت‌گیر، آسفالت کوچه‌ها و معابر و بحث رودخانه و … از جمله موضوعاتی بود که در این دیدار مطرح شد و شهردار نیز برای پیگیری و رفع آن‌ها قول مساعد داد.

مهندس مجید کهنوجی در این دیدار مردمی، گفت: محله الله‌آباد از محلاتی است که به‌صورت زیرساختی در آن هزینه و کار می‌کنیم و هم‌چنین دومین محله‌ای است که بیشترین هزینه را به خود اختصاص داده است.

شهردار رفسنجان احداث پل شهید جمالی‌زاده و بلوار شهید کشاورزی در راستای باز شدن گره ترافیکی و آسفالت خیابان شهیدحسنی در محله الله آباد را یادآور شد و افزود: تاسیسات آب و برق نیز در بلوار شهید کشاورزی انجام شد با وجود این‌که در تعهد شهرداری نبود.

وی با تاکید بر این‌که انجام برخی تملک‌ها در این محله باعث رونق گرفتن این محله و شهر شده است، بیان کرد: اولویت این محله، آسفالت کوچه‌های آن است و برای آسفالت کل معابر و کوچه‌های محله با انتخاب یک نماینده از هر کوچه به صورت مشارکتی با همکاری شهرداری این کار را انجام می‌دهیم.

مهندس کهنوجی به ساماندهی رودخانه الله‌آباد اشاره کرد و گفت: مالکیت رودخانه با آب منطقه‌ای است و تا به‌حال فعالیت غیرقانونی انجام ندادیم و دغدغه ما این است که الله‌آباد به بلوار شهید کشاورزی متصل شود که برای این کار باید منتظر مجوز باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید