شهردار رفسنجان با دعوت از همه همشهریان برای شرکت در انتخابات، گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، امنیت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

  • ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس مجید کهنوجی در مراسم جشن نیمه شعبان ویژه پرسنل خدمات شهری و فضای سبز شهرداری رفسنجان اظهار کرد: در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قرار داریم و دشمن هجمه سنگینی را در فضای مجازی که هیچ منبع خاصی ندارد برای ترغیب مردم به عدم مشارکت در انتخابات کلید زده است.

وی افزود: اگر چه مشکلاتی بویژه در بحث اقتصادی داریم و کسی منکر آن نیست اما مردم ما نشان داده‌اند هر گاه بحث امنیت کشور و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و در برهه‌های حساس دفاع از نظام در میان بوده است حماسه آفریدند و روز جمعه نیز با حضور حماسی خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و استکبار جهانی خواهند زد.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران روی ریل پیشرفت قرار دارد و شاخص‌ها نشان می‌دهد در مباحثی از جمله نانو، هوافضا، دفاعی، انرژی هسته ای، سلولهای بنیادی و … رتبه نخست را در خارومیانه و رتبه‌های تک‌رقمی را در دنیا دارد.

شهردار رفسنجان با مقایسه ایران در قبل از پیروزی انقلاب تا امروز، یادآور شد: در همه موضوعات ایران اسلامی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است. قبل از انقلاب تنها ۷ هزار پزشک داشتیم و نیاز به پزشکان هندی و بنگلادشی و … بود اما امروز در برخی مباحث پزشکی رتبه تک رقمی را در دنیا داریم. زیرساخت‌های آب، برق، تلفن، اینترنت و … قبل از انقلاب نبود اما امروز بحمدلله در دورافتاده‌ترین نقاط کشور این زیرساخت‌ها وجود دارد.

کهنوجی با بیان این‌که امروز مرزهای مقاومت به سوریه، لبنان و یمن گسترش یافته است، تصریح کرد: برای امنیت کشور همگی ما باید احساس تکلیف کنیم و روز جمعه پای صندوق‌های رای حاضر شویم چرا که مشارکت بالا در انتخابات پیش‌رو، امنیت را برای کشور به دنبال دارد.

شهردار رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود به مباحث رفاهی پرسنل خدمات شهری و فضای سبز شهرداری پرداخت و از بیمه تکمیل درمان، پرداخت سبد غذایی به‌صورت فصلی، پرداخت بن به ازای هر ماه اشاره کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید