عملکرد ۹ماهه آسفالت

  • ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
  • لینک کوتاه

?شهردار رفسنجان از اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت بیش از ۴۵۰ هزار متر مربع ؛ معابر سطح شهر در نه ماهه سال جاری خبر داد.

?به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان مهندس محمد مختاری شهردار رفسنجان با اعلام این خبر گفت: در نه ماهه سال جاری به همت معاونت شهرسازی و امور زیر بنایی و سازمان عمران شهرداری بیش از ۵۰۰ هزار مترمربع خیابان ها و کوچه های سطح شهر زیرسازی، آسفالت‌ و لکه گیری شده است.

?وی هدف از آسفالت‌ریزی معابر شهری را تسهیل در عبور و مرور و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری و افزایش رضایت‌مندی شهروندان عنوان کرد.

?مهندس مختاری با اشاره به اجرای  آسفالت در نقاط مختلف سطح شهر بیان کرد : در نه ماه اول سال جاری بیش از ۱۷۰ هزار متر مکعب خاکبرداری، ۱۲۰ هزار متر مربع تسطیح و شن ریزی و ۵۴ هزار مترمربع لکه گیری  شده وهمچنین تعداد ۱۶۹ کوچه و خیابان به متراژ بیش از ۴۵۰ هزار متر مربع با حداقل قیمت وبا همیاری مردم و مابقی با استفاده از آورده شهرداری زیرسازی واسفالت شده است و این عملیات ادامه خواهد یافت.

?مهندس مختاری در ادامه افزود: در کنار اجرای چندین پروژه بزرگ شهری که طی ماههای آتی به بهره‌برداری خواهد رسید، بحث ساماندهی و بهسازی معابر از جمله اولویت های کاری شهرداری است که  معاونت های شهرسازی و امور زیربنایی، خدمات شهری وسازمان عمران وحوزه اجرایی مناطق تلاش دارند در حیطه وظایف خود در این راستا فعالیت‌های مناسبی انجام دهند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید