رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان گفت: با زحمات اعضای شورا و شهردار، شهرداری رفسنجان در مجموعه شهرداری‌های استان می‎درخشد و رتبه برتر درآمد پایدار و سرمایه‌گذاری را در مجموعه استان کرمان کسب کرده است.

  • ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان در آئین تجلیل از خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از تلاش اصحاب رسانه، اظهار کرد: گوشه‌ای از خدمات شهردار خدوم را در شهر مشاهده کردید، اگر همه فعالیت‌های شهرداری را بخواهید مشاهده کنید یک هفته زمان لازم دارید چرا که در حال حاضر در بیش از ۱۳۰ نقطه شهر، فعالیت عمرانی در حال اجراست منهای فعالیت‌هایی که در راستای درآمد پایدار در مجتمع مس سرچشمه انجام شده است.

سید حسین رحیمی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر بر این نکته اتفاق نظر دارند که شاید ثمره درآمد پایدار به این دوره شورا نرسد اما نگاه بلندی در این قضیه بوده که شهرداری رفسنجان همیشه خودکفا باشد.

وی بیان کرد: با زحمات اعضای شورا و شهردار، شهرداری رفسنجان در مجموعه شهرداری‌های استان می‎درخشد و رتبه برتر درآمد پایدار و سرمایه‌گذاری را در مجموعه استان کرمان کسب کرده و وزیر کشور تقاضا داشتند از این پروژه به‌عنوان پایلوت در کشور بازدید کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان در ادامه رسالت خبرنگاران را مهم خواند و گفت: جامعه تشنه امیدواری است و باید سعی کنید امیدبخشی را در جامعه زیاد کنید. بسیاری از خبرنگاران واقعاً منصفانه می‌نویسند و آن‌چه در دو سال گذشته در شهرداری می‌بینیم چیزی جز تلاش شبانه‌روزی و صادقانه نمی‌بینیم و در همه زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و … فعالیت‌های متفاوت و متعدد داشتند.

رحیمی به رضایت بالا از عملکرد شهرداری اشاره و خاطرنشان کرد: با این وجود نیاز به تلاش بیشتر داریم و بحث کمبود اعتبارات خیلی اوقات ما را با محدودیت مواجه می‌کند.

شایان ذکر است،  تور رسانه ای «شهرگرد» روز گذشته به منظور بازدید از پروژه های عمرانی سطح شهر با حضور خبرنگاران برگزار شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید