شهردار رفسنجان در جمع ورزشکاران با تشریح وضعیت احداث دهکده ورزشی در رفسنجان، از تخصیص بودجه مصوب شورای شهر برای ساخت این مجموعه خبر داد.

  • ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس مجید کهنوجی در مراسم افتتاحیه سومین المپیاد ورزشی محلات شهر رفسنجان ضمن قدردانی از پشتیبانی شورای شهر در حوزه فرهنگی و ورزشی، از انجام مقدمات لازم برای ثبت باشگاه ورزشی شهرداری خبر داد و افزود: در واحد ورزشی که جزو وظایف شهرداری است، مثل شهرستان های بم و سیرجان اقدام کرده و برای استعدادیابی و حمایت از ورزشکاران فعالیت خواهیم کرد.

شهردار رفسنجان فعالیت‌های ورزشی رفسنجان را به مثابه مثلثی توصیف کرد که شهرداری رفسنجان یکی از اضلاع آن است و افزود: امیدواریم طبق برنامه های اداره ورزش و جوانان پیش رویم و با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان بهترین کار را در حوزه ورزش رقم بزنیم تا استعدادها را شناسایی و پرورش دهیم.

وی در ادامه از افزایش سه برابری تعداد رشته های ورزشی در سومین المپیاد ورزشی محلات نسبت به دوره های قبل خبر داد و گفت: نوید این را می‌دهیم که در سال آینده المپیاد را با حضور ۴٠ رشته ورزشی و با مشارکت همه هیأت های ورزشی برگزار کنیم.

مهندس کهنوجی هم چنین در مورد وضعیت احداث دهکده ورزشی در رفسنجان، از تخصیص بودجه مصوب شورای شهر برای این مجموعه خبر داد و افزود: تمام زیرساخت‌ها در این مجموعه تأمین خواهد شد و می تواند به عنوان بزرگترین دهکده ورزشی در جنوب شرق کشور شناخته شود.

شهردار رفسنجان در ادامه با بیان اینکه مطالعات ساخت دهکده در حال انجام است، از اعلام آمادگی شهرداری برای ساخت سالن و تجهیز دهکده ورزشی با مشارکت خیرین خبر داد و خطاب به رؤسای هیأت ها گفت: شهرداری با واگذاری زمین به هیأت ها برای تأمین نقدینگی و توسعه فعالیت هیأت ها اقدام خواهد کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید