شهردار رفسنجان آمادگی این نهاد را برای حمایت از آثار هنری در زمینه جریان انقلاب اعلام کرد.

  • ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس مجید کهنوجی در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم عمار در رفسنجان با خیرمقدم به همسر و فرزندان شهید کاظمی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در جمع دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره فیلم عمار فرمودند: من می‌بینم این امواج جهانی که می‌خواهند هنرمند انقلابی را تحقیر کنند، کسانی که مخالف این مجموعه و جریان انقلابی هستند، بزرگش می کنند، تجلیل می‌کنند تا اسکار ببرند و جایزه بدهند. این سخنان رهبری تکلیف به مسئولانی است که می‌توانند از جشنواره مردمی حمایت کنند و هر چه می‌توانند در این راه قدم بردارند.

وی با قدردانی از معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری برای برگزاری این جشنواره، تولید محتوا را بسیار بااهمیت خواند و تصریح کرد: تولید محتوا مهم‌تر از کارهایی است که انجام می‌شود و شهرداری در این زمینه حمایت خواهد کرد.

کهنوجی در این زمینه افزود: احداث فرهنگسرای فانوس که در زمینه تولیدات و مراسمات فرهنگی و انقلابی فعالیت می‌کند، برگزاری جشن‌هایی مانند قرآن و هنر، برگزاری مراسمات در زمینه دفاع مقدس، کار فرهنگی «شهیدانه» که شهرداری نگاه مثبتی به آن دارد و … از جمله اقدامات شهرداری رفسنجان در این زمینه است. امیدوارم خداوند توفیق دهد در این راستا گام برداریم.

وی در پایان از پدر شهید کاظمی درخواست عاقبت بخیری کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید