رییس اداره سیما و منظر شهری از هنرمندان برای طراحی المان سقاخانه شهر رفسنجان دعوت کرد.

  • ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس مجتبی میرزمانی اظهار کرد: اداره سیما و منظر شهری در راستای وظایف و اهداف خود نسبت به ارتقاء سطح هنری در نظر دارد المانی با مفهوم سقاخانه در تقاطع خیابان امام خمینی(ره) و ۱۷ شهریور(چهارراه سقاخانه شتری) تهیه و نصب نماید.

وی افزود: از افراد حقیقی و حقوقی و هنرمندان و متخصصین در زمینه المان های شهری دعوت می شود با توجه به رویداد تاریخی این فضای شهری در این فراخوان طراحی شرکت کنند.

وی با اشاره به اهداف طرح، افزود: افزایش کیفیت فضای شهری ودید بصری و زنده کردن یاد و خاطره مکان تاریخی تاریخی در این فضای شهری از اهداف طراحی این المان شهری است.

رئیس اداره سیما و منظر شهری رفسنجان با بیان اینکه موضوع طرح طراحی المانی در خصوص پیشینه تاریخی در راستای هویت شهرستان رفسنجان است، یادآور شد: شرکت در فراخوان برای عموم علاقمندان از سراسر کشور آزاد است.

میرزمانی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در فراخوان لازم است حداکثر تا تاریخ ۳۰ شهریور سال جاری نسبت به تکمیل و ارسال فرم های مشخصات فردی و فنی طرح، مندرج در سامانه پیشنهادات شهرداری رفسنجان ( Snp.rafsanjan.ir ) بخش فراخوان اقدام نموده و تصویر ایده آثار خود را به صورت یک پوستر با ابعاد ۵۰*۷۰ سانتیمتر از طریق سامانه فوق ارسال نمایند.

رئیس اداره سیما و منظر شهری شهرداری رفسنجان با بیان اینکه اعضای هیئت داوران مسابقه، کمیته زیباسازی شهرداری رفسنجان هستند، خاطرنشان کرد: زمان داوری وانتخاب آثار ۲ مهر ماه و زمان اعلام نتایج نهایی برگزیدگان ۶ مهر ماه است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید