فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان با حضور دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت آغاز شد.

  • ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، آیین رونمایی از الگوی مدیریت مشارکتی و حکمرانی مردمی شهرداری رفسنجان و آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان، با حضور، سیداحمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، امام جمعه رفسنجان و جمعی از مسئولین شهرستان و نوجوانان دهه هشتادی در تالار خیام دانشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) برگزار شد.

فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان خروجی پویش رقابتی «شهردار شو» بود که به همت شهرداری رفسنجان به منظور فراهم نمودن فرصتی برای مدیریت دهه هشتادی‌ها در فضایی کاملاً رقابتی برای اولین بار در کشور اجرا شد.

هم اکنون و با اجرای این پویش ۴۶ شهردار دهه هشتادی خانم، ۴۸ شهردار دهه هشتادی آقا و ۹۴۰ مدیر تخصصی دهه هشتادی، در ۵۰ محله رفسنجان مشغول به فعالیت شدند که فعالیت ها با نظارت مدیریت شورای محلات است.

مطابق با الگوی مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان، هر محله رفسنجان دارای یک شورای محله، یک شورای بانوان، یک شهردار دهه هشتادی اقا، یک شهردار دهه هشتادی خانم و ۱۸ مدیر تخصصی نوجوان است که به مدیریت محلات در حوزه های مختلف عمرانی، زیباسازی، فرهنگی، ورزشی می پردازند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید