شهردار رفسنجان از مستندسازی شهدای شهرستان رفسنجان توسط شهرداری خبر داد و اعلام کرد برای این موضوع در بودجه سال آینده ردیف بودجه در نظر گرفته شده است.

  • ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس مجید کهنوجی در مراسم جشن پدران آسمانی ویژه فرزندان شهدای شهرستان رفسنجان به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) اظهار کرد: صحبت کردن در جمع فرزندان شهدا دشوار است و حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند زیرا خدمتی که خانواده‌های شهدا به جامعه کردند و صبر زینب‌گونه آن‌ها، ما را خجالت‌زده می‌کند.

وی از فرزندان شهدا درخواست کرد که مسئولین را در راه خدمت به مردم دعا کنند و ادامه داد: همانطور که پدران شما با نیت خالص هشت سال پای این انقلاب زحمت کشیدند و اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن اسلامی تصرف شود و به ناموس این کشور تجاوز نشود، صبر و بردباری فرزندان و خانواده‌های شهدا نیز این انقلاب را پاسداری کرد.

شهردار رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود از در نظر گرفتن ردیفی در بودجه‌ سال آینده شهرداری برای مستندسازی شهدای شهرستان خبر داد و گفت: به معاونت فرهنگی شهرداری تأکید کردیم که ردیفی برای این موضوع اختصاص دهند و شهرداری آمادگی کامل دارد که مستندسازی شهدا را انجام دهد چرا که بسیار اهمیت دارد.

کهنوجی خواستار برنامه‌ریزی بنیاد شهید شهرستان به‌عنوان متولی این قضیه برای انجام مستندسازی شهدا در سال آینده شد و خاطرنشان کرد: شهرداری رفسنجان هزینه‌های این مستندسازی را با کمال میل پرداخت می‌کند و در بودجه سال آینده تعریف شده است.

شهردار رفسنجان تصریح کرد: معتقد هستیم برخی زوایای زندگی و خاطرات شهدا اگر مستندسازی چه به‌صورت مکتوب و چه به‌صورت فیلم انجام نشود فراموش شده و آن‌ها را از دست خواهیم داد.

کهنوجی همچنین برای هر گونه همکاری شهرداری رفسنجان در موضوع شهدا و فرزندان و خانواده‌های معظم آن‌ها اعلام آمادگی کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید