مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان اقدام شهرداری رفسنجان در برگزاری نخستین سمپوزیوم مجسمه‌سازی را تمجید و آن ‌را تولید محتوا برای فضاهای شهری برشمرد.

  • ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، فریدون فعالی در بازدید از نخستین سمپوزیوم مجسمه‌سازی رفسنجان اظهار کرد: سمپوزیوم مجسمه‌سازی رفسنجان که با حضور هنرمندانی از سراسر کشور برگزار می‌شود، بسیار کار ارزشمندی است؛ فرآیند انتخاب طرح‌ها در کمیته داوران طی شده و بهترین‌ها انتخاب و محتوایی برای فضای شهری تولید می‌شود.

وی افزود: استادکاران هنرمندی که وقت و انرژی می‌گذارند و میهمان استان ما و شهر رفسنجان هستند، محصولاتی تولید می‌کنند که فرآورده نگاه خلاق و زیبای آن‌هاست و با یک کاربری مناسب در موقعیتی مناسب و تعریف شناسنامه برای اثر در فضای شهری نصب می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان به مزایای برگزاری این سمپوزیوم هنری نیز اشاره و بهره مندی از هنرمندان بومی را نقطه قوت آن دانست و بیان کرد: با برگزاری سمپوزیوم هنرمندان با ظرفیت‌های شهر آشنا می‌شوند و فرصتی برای تبادل و انتقال تجربیات بین بخش‌های هنری و هنرمندان عزیز فراهم شده است که باید این موضوع به همه شهرها تعمیم یابد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید