رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان تأکید کرد: هر چقدر در آموزش‌و‌پرورش سرمایه‌گذاری کنیم یقیناً آینده جامعه رو به رشد خواهد بود.

  • ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، سید حسین رحیمی صبح امروز در مراسم اختتامیه جشنواره سرود دانش‌آموزی اظهار کرد: بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز در مسابقات سرود دانش‌آموزی در بخش‌های هم‌خوانی و تک‌نوازی شرکت کردند. کار بسیار خوب و ارزشمندی است که از مدیریت محترم آموزش‌و‌پرورش و معاونت محترم پرورشی که این فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی را انجام می‌دهند تشکر می‌کنم.

وی افزود: از آقای مهندس کهنوجی شهردار محترم نیز که در حوزه فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر فعال هستند و معاونت فرهنگی و هنری شهرداری قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به فراهم بودن زمینه ظهور و بروز استعدادهای دانش‌آموزان در آموزش‌و‌پرورش، عنوان کرد: برگزاری این‌چنین برنامه‌های فرهنگی و هنری سبب کشف استعدادهای دانش‌آموزان خواهد شد و مراحل رشد استعداد خود را در مراحل بالاتر دنبال می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان خاطرنشان کرد: ایران مملو از استعدادهای سرشار انسانی است که اگر این استعدادها رشد کند قطعاً کشور و به‌تبع آن شهر ما همیشه پرفروغ و پویا خواهد شد.

رحیمی همچنین بیان کرد: با توجه به این‌که جامعه ۶۰ هزار نفری دانش‌آموزی شهرستان رفسنجان دارای سرمایه‌های ارزشمندی در زمینه‌های مختلف است شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان برای هر گونه همکاری، هماهنگی و همراهی با این مجموعه اعلام آمادگی می‌کند چرا‌که یقین داریم هر چقدر در آموزش‌و‌پرورش سرمایه‌گذاری کنیم یقیناً آینده جامعه رو به رشد خواهد بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید