شهردار رفسنجان در جمع اصحاب رسانه از راه اندازی سامانه شفافیت و نظام جامع پیشنهادات شهرداری در آینده ای نزدیک خبر داد.

  • ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
  • لینک کوتاه

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان، مهندس کهنوجی در جمع خبرنگاران گفت: تحقق شهرداری الکترونیک به منظور سرعت بخشیدن و سهولت در ارائه خدمات به شهروندان و مبارزه با فساد تا پایان سال ۱۴۰۰ انجام می شود.
شهردار رفسنجان از بروزرسانی ۶۰ درصد وضعیت املاک شهرستان در سامانه جدید شهرداری خبر داد و گفت: زمین فروشی پنهان، خلاف قانون است؛ لذا در نظر داریم وضعیت عرضه و فروش زمین را شفاف کنیم.
وی الکترونیکی کردن فعالیت های شهرداری را در راستای مبارزه با فساد و از اولویت های مدیریت شهری در دوره جدید عنوان کرد و گفت: مقدمات اولیه برای راه اندازی سامانه ساماندهی املاک شهرداری به منظور صدور پروانه الکترونیکی و رهگیری املاک دولتی و غیر دولتی با هماهنگی ادارات مربوطه انجام گرفته است و تا پایان سال ۱۴۰۰ راه اندازی می شود.
مهندس کهنوجی ادامه داد: با ایجاد سامانه شفافیت، جزییات تمامی مناقصه ها و مزایده ها بارگذاری و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

استمرار و تکمیل پروژه های نیمه تمام از اولویت های شهرداری رفسنجان است

مهندس کهنوجی با اشاره به اینکه اصلاحات ساختاری شهرداری برای افزایش بهره وری در دستور کار قرار دارد، از یررسی و تصویب طرح تفصیلی در برنامه چهار ساله شهرداری خبر داد و افزود: نظر به اینکه ایجاد آرامش در شهر و بازگشت به محله محوری در طرح تفصیلی پیش بینی شده است، ساخت خانه های بالای دو طبقه ممنوع خواهد شد.
شهردار رفسنجان توجه به معماری و شهرسازی با تأکید بر هویت اسلامی و ایرانی را از برنامه های محوری شهرداری رفسنجان در دوره جدید عنوان کرد و افزود: استمرار و تکمیل پروژه های شهری نیمه کاره از اولویت های مهم شهرداری است.
وی هم چنین از ادامه روند پروژه صدچشمه بعد از اخذ مجوزهای لازم از آب منطقه ای خبر داد و گفت: پروژه خیابان انقلاب نیز از طرح هایی بود که زیرساخت های برق زمینی در آن انجام نشده که به محض تکمیل، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
مهندس کهنوجی هم چنین بر توسعه و افزایش سرانه ها ی محلات در دوره جدید مدیریت شهری تأکید کرد و گفت: با بازدیدهای محله ای و دیدار چهره به چهره با مردم مشکلات محله های محروم را رصد و پیگیری می کنیم.
شهردار رفسنجان با اشاره به اهمیت حضور و بیداری رسانه ها برای پیشگیری از فساد و تخلف در شهرداری ها، خاطرنشان کرد: رسانه ها در زمینه افشای تخلفات می توانند کمک کنند که در همین راستا ۷۰ درصد تخلفات در حوزه شهرداری که توسط عده ای انجام می گرفت، شناسایی شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید