معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان گفت: به‌منظور ایجاد منظره مناسب، جلوگیری از بروز حوادث ناگوارو عبور بهتر سیلاب، اجرای عملیات احداث دیوارحائل رودخانه شور همچنان ادامه دارد.

  • ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سیدعلی پورباقری در خصوص ساخت دیوار حائل رودخانه شور رفسنجان اظهار کرد: ایجاد دیوار حائل در مجموع از ابتدای پل آیت‌الله صدر تا پل خلیج‌فارس سمت رودخانه صادق‌آباد به‌طول ۴ کیلومتر و با حجم بتن تقریبی ۳۰‌هزار مترمکعب اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: فاز نخست این پروژه از ابتدای پل آیت‌الله صدر تا پل شهید مطهری در دولاین به‌طول ۴۰۰ متر طی چندماه گذشته اجرا شده است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان عنوان کرد: فاز دوم این پروژه از ابتدای پل شهید مطهری به‌سمت امیرکبیرغربی در دولاین به طول ۳۵۰ متر است که لاین نخست آن تکمیل و عملیات عمرانی لاین دوم آن آغاز شده است.

وی در خصوص مشخصات و چگونگی ادامه اجرای این پروژه، گفت: ادامه احداث دیوار حائل از پل امیرکبیرغربی جنب گذر دانشجو و همچنین پل امام حسین(ع) تا پل خلیج‌فارس در دولاین انجام خواهد شد.

پورباقری در پایان عنوان کرد: این پروژه در راستای ایجاد رفاه حال شهروندان و ساکنین این محله و همچنین جهت عبور بهتر سیلاب و جلوگیری از بروز حوادث ناگوار اجرا می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید