مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان گفت: در سال گذشته با تولید بیش‌از ۸۴ هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری، نزدیک‌به ۷۶۱هزار مترمربع از معابر سطح شهر زیرسازی و آسفالت و بیش‌از ۵۸‌هزار مترجدول‌گذاری و کانیوو شده است.

  • ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سعید قندی با‌اشاره به عملکرد سال گذشته سازمان عمران شهرداری رفسنجان، اظهار کرد: اقدامات مختلفی توسط سازمان عمران ادر سال گذشته انجام شد که نمود آن در زمینه آسفالت و لکه‌گیری معابر بوده است.

وی افزود: در سال گذشته بیش از ۷۶۱هزار مترمربع از معابر شهری شامل بلوار، خیابان و کوچه زیرسازی و آسفالت شد که از این میزان ۶ بلوار، ۳۴ خیابان و ۳۳۲ نقطه از معابر اصلی و فرعی بوده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان به خودکفایی شهرداری رفسنجان در تولید قطعات بتونی در سال گذشته اشاره و بیان کرد: در این مدت ۸۴‌هزار و ۳۰۰ تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری رفسنجان تولید شد و در معابر شهر به مصرف رسید. همچنین به طول ۵۸‌هزار و ۳۷۰ متر از معابر شهری جدول‌گذاری و کانیوو شده است

قندی ادامه داد: بلوارهای امام سجاد(ع)، امام علی(ع)، شهرک هزار واحدی، امام صادق(ع)، کشاورزی، آیت‌الله سعیدی و بافنده و خیابان‌های شهید خالویی، گلستان، دانش، شهیدان کدخدایی، شهدای کمال‌آباد، شهید زینلی، گلزار شهدا، امام علی(ع) شهرک هزار واحدی، پرستار، محمدی، کندرو خیابان شهید باهنر، کندرو شهید مطهری، حضرت مهدی(عج)، خیابان‌های اطراف پارک رحمت‌آباد، خیابان‌های اطراف مزار رحمت‌آباد، نشاط، شهیدان حسنی، جامی، لاله زاری، خوارزمی، حمل و نقل، خیابان روبرو مجتمع فاطمه زهرا، کشاورزی، ارغوان، شهید ملایی، امیرکبیر غربی، سرچشمه‌پور، گلستان و نور از جمله معابری بودند که در سال گذشته زیرسازی و آسفالت شدند.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان از تولید یک میلیون و ۶۹۰هزار قطعه بتنی در کارگاه قطعات بتنی سازمان عمران در سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: ثبت رکورد بی‌نظیر در زیرسازی و آسفالت معابر شهری در شهریورماه امسال، اضافه شدن یک‌دستگاه کامیون آب‌پاش به ناوگان سازمان و اورهال و نوسازی چند دستگاه ماشین‌آلات و اضافه شدن یک‌دستگاه تریلی کشنده با کمپرسی به ناوگان عمرانی شهرداری رفسنجان از دیگر اقدامات سازمان در سال گذشته بوده است.

قندی بیان کرد: آسفالت بیش از ۳۰ هزار مترمربع از معابر محله عباس آباد رفسنجان، آزادسازی و اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت بلوار امام سجاد شرقی بعد از ۱۵ سال، اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت لاین دوم بلوار شهید هنری و لاین دوم بلوار پرستار، اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت ۱۸ معبر اصلی و فرعی در خیابان شریف و آزادسازی و اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت بلوار امام صادق(ع) در سال گذشته انجام شده است.

وی به تولیدات کارگاه قطعات بتونی اشاره و تصریح کرد: در این مدت بیش‌از یک میلیون و ۶۹۰ هزار قطعه بتونی شامل ۳۶۸ هزار و ۷۷۱ قطعه جدول، بیش‌از یک میلیون و ۲۱۳هزار قطعه سنگ‌فرش و بیش‌از ۹۹‌هزار قطعه کانیوو در کارگاه قطعات بتونی سازمان عمران شهرداری رفسنجان تولید شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید