مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان از زیرسازی و آسفالت بیش از ۲۱۶ هزار مترمربع از معابر رفسنجان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

  • ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سعید قندی اظهار کرد: در سه ماه نخست امسال ۲۱۶ هزار و ۴۲۰ مترمربع از معابر سطح شهر شامل بلوار، خیابان و کوچه زیرسازی و آسفالت شده که به تفکیک در فروردین‌ماه ۱۶ هزار و ۴۰۰ مترمربع، در اردیبهشت‌ماه ۶۷ هزار و ۱۳۰ مترمربع و در خردادماه ۸۰ هزار و ۹۷۰ مترمربع بوده است.

وی افزود: در مجموع دو بلوار، هشت خیابان، ۵۶ کوچه و ۲۱ معبر متفرقه توسط سازمان عمران شهرداری در سه ماه نخست امسال زیرسازی و آسفالت شده است که از جمله آنها می‌توان به بلوار رسالت، بلوار سید کاظم هاشمی اشاره کرد.

قندی با اشاره به مهمترین پروژه‌های انجام گرفته زیرسازی و آسفالت خیابان‌ها و معابر سطح شهر، تصریح کرد: خیابان شهید صابری با ۱۳ هزار مترمربع و اعتبار ۳۹ میلیارد ریال، انتهای پل بلوار نخل با ۲۵۰۰ مترمربع و اعتبار ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، بلوار رسالت با۴۷۰۰ مترمربع و اعتبار ۱۳ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های انجام گرفته است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان تولید بیش از ۳۱ هزار تن آسفالت توسط کارخانه آسفالت سازمان عمران را در این بازه زمانی یادآور شد و گفت: در سه ماه نخست امسال بیش از ۳۹ هزار قطعه جدول ، ۲۷۳ هزار قطعه سنگ‌فرش، ۱۴ هزار قطعه کانیوو در کارگاه قطعات بتونی سازمان عمران تولید شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید