بر اساس اعلام مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان، در سه‌ماهه سوم امسال با تولید بیش‌از ۱۹ هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری، نزدیک‌به ۱۷۶‌هزار مترمربع از معابر سطح شهر زیرسازی و آسفالت شده است.

  • ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
  • لینک کوتاه

 

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سعید قندی در بیان عملکرد سه‌ماهه سوم امسال سازمان عمران شهرداری رفسنجان، اظهار کرد: یکی از مهمترین و بیشترین درخواست شهروندان در زمینه آسفالت و لکه‌گیری معابر است که در این زمینه سازمان عمران شهرداری عملکرد خوبی را در این بازه زمانی داشت.

وی افزود: در سه‌ماهه سوم امسال بیش از ۱۷۶هزار مترمربع از معابر شهری شامل بلوار، خیابان و کوچه زیرسازی و آسفالت شد که از این میزان سه بلوار، ۶ خیابان و ۶۴ نقطه از معابر اصلی و فرعی بوده است.

وی ادامه داد: بلوارهای کشاورزی، آیت‌الله سعیدی، بافنده و خیابان‌های حمل‌و‌نقل، کشاورزی، ارغوان، امیرکبیرغربی، شهید ملایی، روبروی مجتمع فاطمه زهرا و … از جمله معابر زیرسازی و آسفالت شده در سه‌ماهه سوم امسال بوده‌اند.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان به خودکفایی شهرداری رفسنجان در تولید قطعات بتنی اشاره و بیان کرد: در این مدت بیش‌از ۳۹۶هزار قطعه بتنی شامل بیش از ۹۴ هزار قطعه جدول،۲۷۶هزار قطعه سنگفرش و۲۲هزار قطعه کانیوو در کارگاه تولیدات قطعات بتنی سازمان عمران شهرداری رفسنجان تولید شده است.
سعیدقندی، اضافه شدن یک‌دستگاه تریلی کشنده و کمپرس به ناوگان این سازمان را یکی دیگر از اقدامات مهم در سه‌ماهه سوم امسال دانست و گفت: در این بازه زمانی بیش‌از ۱۵‌هزار متر جدول‌گذاری و کانیوو شده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان از ثبت رکورد بی‌نظیر در زیرسازی و آسفالت معابر شهری در شهریورماه امسال یاد کرد و افزود: با زیرسازی و آسفالت بیش از ۸۳ هزار مترمربع از معابر رفسنجان در شهریورماه امسال، رکوردی بی‌نظیر در این زمینه ثبت شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید