مسئول برگزاری مسابقات کیک بوکسینگ در المپیاد ستارگان رزمی رفسنجان گفت: در این بخش از المپیاد ورزشی ستارگان رزمی ۸۵ کیک بوکسینگ کار به رقابت پرداختند که در نهایت ۵۳ نفر به عنوان نفرات برگزیده‌ معرفی شدند.

  • ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
  • لینک کوتاه

به گزارش روابط عمومی باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان، مهدی بادنوا در آیین اختتامیه مسابقات کیک بوکسینگ با قدردانی از باشگاه ورزشی شهرداری که در برگزاری نخستین المپیاد ستارگان رزمی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است، بیان کرد: در این المپیاد نزدیک سه هزار نفر در هشت رشته رزمی به مدت یک ماه به رقابت پرداختند.

وی تصریح کرد: باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان در حرکتی نو علاقمندان و‌ ورزشکاران رزمی کار را بدون اخذ وجه شرکت در مسابقات، گرد هم آوردند و در پایان مسابقات با حکم،مدال و جوایز نقدی از نفرات برتر تقدیر کرد.

بادنوا خاطرنشان کرد: این توجه به رشته های رزمی می تواند نقطه عطفی در پیشرفت ورزش شهرستان باشد زیرا علاوه بر اینکه این رقابت ها و اعطای امتیازات، برای علاقمندان به ورزشکاران رزمی کار انگیزه ایجاد می کند، می تواند در تقویت جسم و ارتقای روحیه افراد موثر باشد.

وی از مسئولین تقاضای ایجاد سالن کیک بوکسینگ کرد و گفت: با توجه به اینکه در برگزاری این مسابقات، میهمان خانه بوکس شهرستان بودیم و از رینگ اختصاصی بوکس استفاده کردیم لذا اگر امکان دارد سالن کیک بوکسینگ در شهرستان احداث شود و اگر مقدور نیست حداقل رینگ اختصاصی این رشته در شهرستان مهیا شود زیرا این رشته در شهرستان تعداد زیادی قهرمان و عضو تیم ملی تحویل جامعه داده است.

بادنوا همچنین از مربیان این رشته در رفسنجان آقایان صادقی، جعفری و علی‌محمدی قدردانی کرد که در برگزاری این رقابت ها در المپیاد همت کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید