مسئول برگزاری مسابقات سبک های آزاد المپیاد ستارگان رزمی شهرداری رفسنجان گفت: یک دوره مسابقات کاراته سبک های آزاد با حضور ۲۲۵ بانوی کاراته کار در سالن ورزشی انقلاب رفسنجان برگزار شد.

  • ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
  • لینک کوتاه

به گزارش روابط عمومی باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان، فاطمه غلامی نژاد عصر پنجشنبه در آیین اختتامیه رقابت های بانوان کاراته کار رفسنجان اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که روز پنجشنبه دهم‌ آذر ماه در سالن انقلاب رفسنجان برگزار شد ۲۲۵ بانوی کاراته کار در یک دوره مسابقات کاراته سبک های آزاد در فضای دوستانه با هم به رقابتی سالم پرداختند.
وی افزود: این دوره از مسابقات با هدف شناسایی استعدادها و مربیان فعال و برتر کاراته در رده های خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان توسط باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان برگزار شد.
غلامی نژاد افزود: تلاش و برنامه ریزی های بی نظیر شهرداری رفسنجان در برگزاری المپیاد ستارگان رزمی قابل ستایش است زیرا قبلا مسابقات ورزشی که برگزار می شد جایی برای رقابت رشته های رزمی وجود نداشت و این ناراحت کننده بود.
وی تصریح کرد: اما فصل پاییز امسال به همت باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان به رزمی کاران بها داده شده و علاوه بر اینکه برگزاری این رقابت ها بدون پرداخت وجه برای ورود به مسابقات بود به برگزیدگان نیز هدایای نقدی از طرف شهرداری پرداخت شد.
وی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر برگزاری مسابقات به همت شهرداری در دوره پسا کرونا باعث شده علاقمندان ورزش های رزمی، بار دیگر گرد هم آیند و این جای تقدیر از شهرداری دارد
غلامی نژاد گفت: در این رقابت ها ۲۲۵ بانوی کاراته کار از بخش های نوق، کشکوئیه، شهرصفائیه، شهر جوادیه الهیه، تاج آباد، هرمزآباد و شهر رفسنجان به رقابت پرداختند و با پایان گرفتن مسابقات کاراته سبک های آزاد، به نفرات اول تا سوم در هر رده سنی جوایزی نقدی و لوح تقدیر اهدا شد.
وی با اشاره به اینکه نفرات برگزیده این مسابقات برای رقابت های استانی، ملی و فراملی اعزام می شوند افزود: افراد شرکت کننده در سبک های ufk ، کیوکوشین اروپا، ماتسویی و سبک kwf از -۲۰ کیلوگرم تا +۷۵ کیلوگرم رقابت کردند و هیچ محدودیت سنی برای این مسابقات وجود نداشت.
غلامی نژاد خاطرنشان کرد: کاراته ورزش جسم ‌و روان است و تمام ابعاد آمادگی جسمانی را در خود دارد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید