در ادامه رقابت‌های سومین المپیاد ورزشی محلات شهر رفسنجان که به همت باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان انجام شد، بانوان و آقایان در دو بخش انفرادی و تیمی به رقابت پرداختند.

  • ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، این دوره از مسابقات با حضور ۱۵۰ ورزشکار بولس و پتانک در دو گروه سنی زیر ۱۸ سال و بزرگسالان برگزار شد.
رقابت‌های بولس و پتانک با حضور شهردار، رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی و رییس کمیسیون بانوان شورای شهر، مدیرعامل باشگاه شهرداری، معاون هنری شهرداری، دبیر و اعضای ستاد برگزاری سومین المپیاد محلات و سایر مسئولین و مدعوین با اهداء لوح و مدال به نفرات برتر پایان یافت.

این رقابت ها به مدت ۱۰ روز ادامه داشت و نتایج زیر حاصل شد:

در قسمت تیمی دونفره تیم آدرنالین با ترکیب محمدرضا اسماعیلی نوروزی و رضا سلطانی در بخش آقایان و تیم دهنوی با ترکیب فاطمه علی اسماعیلی و زهرا علی اسماعیلی در بخش بانوان به مقام قهرمانی دست یافتند.

در ماده انفرادی نیز انسیه علی اسماعیلی و ذوالفقار محمودی قهرمانان مسابقات بزرگسالان و فاطمه اسماعیلی نوروزی ، احد جمالی قهرمانان بخش زیر ۱۸سال شدند.

همچنین در این دوره از رقابت ها آقایان حسین علی اسماعیلی و معین جمالی با عنوان تیم حامیم در قسمت تیمی نایب قهرمان مسابقات شدند و در ماده انفرادی نیز  علی علی اسماعیلی، طاها شریفی و سارا کریمی مقام دوم و هادی علی اسماعیلی مقام سوم مسابقات را از آن خود کردند.

لوح اخلاق این دوره هم به  سحر کریمی ، مهدی حاجی پور ، یاسر علی بیگی ، منور غلامحسینی ، مهری حیدری، مریم عسکری ، محسن احمدی و محمد روانبخش  رسید.