رئیس جشنواره سراسری فیلم شهرنما گفت: رفسنجان به‌واسطه حضور برخی فیلمسازان و انجمن سینمای جوان فعال، یکی از قطب‌های فیلم کوتاه ایران است و حجم تولیدات بالا و راهیابی آثار هنرمندان به مرحله نهایی اسکار مؤید این ادعاست.

  • ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
  • لینک کوتاه

به گزارش روابط عمومی جشنواره، سیدعباس حسینی داورانی در آیین پایانی جشنواره سراسری فیلم رفسنجان(شهرنما) با اشاره به آغاز فعالیت دبیرخانه رویداد از شهریور سال گذشته، اظهار کرد: برای نخستین بار در رفسنجان جشنواره‌ای در سطح ملی با محوریت شهر، امید و آینده برگزار شد که امیدوارم تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه رفسنجان به‌واسطه حضور برخی فیلمسازان و انجمن سینمای جوان فعال، یکی از قطب‌های فیلم کوتاه ایران است و حجم تولیدات بالا و راهیابی آثار هنرمندان به مرحله نهایی اسکار مؤید این ادعاست، افزود: این پتانسیل ما را بر آن داشت تا صاحب جشنواره سراسری شویم.
|
معاون هنری شهرداری رفسنجان با اشاره به موضوع محوری جشنواره، تصریح کرد: «شهر، امید و آینده» یک شعار نیست، بلکه باید به عنوان یک سیاست راهبردی مد نظر قرارگیرد؛ زیست‌بوم، زیست‌فرهنگ، زیست‌سیاست، زیست‌هنر و همه اتفاقات زندگی ما درگیر با سیاست‌های شهری است.

وی در پایان از همراهی شورای اسلامی شهر و شهرداری رفسنجان، موسسه هزاردستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای همراهی در برگزاری جشنواره قدردانی کرد و افزود: شهر بستر امیدباوری و امید به آینده است و امیدوارم با همت اهالی فیلم و سینما در رفسنجان، «شهرنما» جشنواره ای معتبر در عرصه فیلم مینیمال در حوزه شهر باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید