شهردار رفسنجان به تلاش شبانه‌روزی پرسنل شهرداری رفسنجان اشاره کرد و گفت: شهر رفسنجان به‌همت پرسنل خدّوم شهرداری، تبدیل به کارگاه بزرگ عمرانی شده است.

  • ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس مجید کهنوجی روز گذشته در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان رفسنجان، با تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، اظهار کرد: شیفت شب را در شهرداری رفسنجان فعال کردیم و جمعه‌ها بیشتر از روزهای دیگر هفته کار می‌کنیم. درست است مردم می‌بینند اما از اصحاب رسانه تقاضا دارم این موضوعات را در راستای جهاد تبیین و افزایش امید در مردم، روایت کنند.

وی افزود: هیچ محله‌ای نیست که بحث پارک و بوستان در آن احداث نکرده باشیم. در حوزه فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی افرادی متخصص را منصوب کردیم که مدیریت و تلاش کنند. شهرداری را فقط منحصر به عمرانی ندیدیم.

کهنوجی با اشاره به کسب رتبه نخست درآمد پایدار توسط شهرداری رفسنجان در استان، ادامه داد: در بحث اجرای محله‌محوری در شهرداری رفسنجان روز شنبه جلسه‌ای با حضور رئیس جمهور داریم و شهرداری برای نخستین بار در کشور این طرح را اجرا کرد. ثمره این طرح، اجرای پروژه‌هایی بود که سال‌ها معطل مانده بود اما با نمایندگان مردمی این مسائل رفع شد.

شهردار رفسنجان بیان کرد: بلوار شهید جمالی در شهرک فرهنگیان توسط کمک شورای محله آزاد شد، گلزار شهدای خلیل‌آباد با کمک و مشارکت مردم احداث شد. خواسته مردم را در موضوعات شهری تا جایی که توانستیم برآورده کردیم و از خود مردم نیز کمک گرفتیم.

کهنوجی با تأکید بر این‌که شهر رفسنجان تبدیل به کارگاه بزرگ عمرانی شده است، تصریح کرد: ساماندهی رودخانه، جابجایی مهمان‌شهر، احداث دهکده ورزشی، گره‌هایی که در بلوارهای شهری باز شده است و در اینجا به پرسنل شهرداری خداقوت می‌گویم.

شهردار رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از تلاش اصحاب رسانه برای انعکاس فعالیت‌های شهرداری، تصریح کرد: از جمع امروز اصحاب رسانه هیچ گلایه ندارم و خداقوت می‌گویم. انصافاً باانصاف بودند و دنبال حاشیه نیستند. اما برخی دوستان با تمام قوا به میدان آمده‌اند و هنوز هم قضیه را رها نکرده‌اند، حتی پیش رئیس جمهور هم رفته‌اند و آنجا می‌گویند دولتمردان شما در رفسنجان از ما شکایت کرده‌اند.

کهنوجی اضافه کرد: با افتخار می‌گوییم جای قلدری تمام شده و شما اصحاب رسانه را خراب می‌کنید. این افراد چهره کسانی که به‌عنوان پیشانی جهاد تبیین فعالیت دارند را مخدوش می‌کنند، ما به افتخار می‌گوییم هر جا می‌خواهید بروید. شما در نقاب خبرنگاری هر غلطی می‌خواهید انجام می‌دهید و با افتخار می‌گویم امروز در این جلسه جای این افراد نیست شما چهره خبرنگار را خراب کرده‌اید. حالا که انتخابات نیست و کهنوجی کاندیدا نشد دیگر چرا تخریب می‌کنید؟

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید