احمدغلامحسینی

معاون خدمات‌شهری شهرداری رفسنجان با اشاره بر نقش مشارکت شهروندان در بهبود وضعیت محیط شهری، بر رعایت نظافت شهری و احترام به حقوق شهروندی تاکید کرد.

  • ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، احمد غلامحسینی همراهی، تعامل و مشارکت شهروندان با پاکبانان را لازم خواند و اظهار کرد: ریختن زباله در معابر و خیابان‌ها، بوستان ها و… سبب آلودگی محیط ‌زیست و به وجود آمدن مشکلاتی برای افراد و ساکنان آن منطقه می‌شود.
معاون خدمات‌شهری شهرداری رفسنجان بیان کرد: دست یافتن به شهری پاکیزه مستلزم همکاری شهروندان با شهرداری‌ و رعایت مسائل بهداشتی می‌باشد، از شهروندان انتظار می‌رود زباله ها را طبق زمان تعیین شده برای هر محله در مقابل درب منازل قرار دهند تا از سوی نیروهای پاکبان به درون خودروهای حمل زباله انتقال یابد.
وی با بیان اینکه ریختن زباله در فضای عمومی از جمله خیابان، جوی ها، بوستان‌ها، زیر پل‌ها، تهدیدی جدی برای سلامت شهروندان است، یادآور شد: شهر حوزه عمومی زندگی افراد جامعه است و مردم باید همان احساس مسئولیتی که نسبت به حوزه خصوصی زندگی‌شان دارند، نسبت به شهرشان نیز داشته باشند
غلامحسینی همچنین عنوان کرد: برخی افراد نیز نخاله‌های ساختمانی را در حاشیه شهر خالی می‌کنند که لازم است این نخاله‌ها به محل‌های تخلیه نخاله در مکان‌های مشخص شده درشهر انتقال یابد.

معاون خدمات‌شهری شهرداری رفسنجان با تأکید بر نقش مشارکت شهروندان در بهبود وضعیت محیط شهری، با بیان اینکه رسیدگی به فضای سبز و بوستان‌ها علاوه بر تغییر منظر شهر می‌تواند آرامش‌ روانی را برای شهروندان به همراه آورد، ادامه داد: فضاهای سبز شهری با بهبود وضعیت زیست‌محیطی شهرها، شرایط مناسبی را برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان ایجاد می‌کنند که از این‌رو ایجاد و حفظ فضای سبز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید